Co je SuiteCRM?

SuiteCRM je řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), které poskytuje uživatelům vysoce obsáhlé poznatky, na kterých se zakládají kritická obchodní rozhodnutí, akce a strategie. SuiteCRM je navržen tak, aby výrazně zlepšil obchodní aktivity tím, že umožňuje společnostem růst konverzí, přeměnu příležitostí na zákazníky a inovace v oblasti vývoje produktů a péče o zákazníky.

Společnost SuiteCRM umožňuje podnikům spolupracovat se svými potenciálními klienty a stávajícími zákazníky na všech místech úrovních a optimalizovat všechny příležitosti.

Máte také úplnou kontrolu nad nasazením. Můžete si vybrat, zda je SuiteCRM nasazen ve vašem privátním cloudu nebo přímo na vašich serverech za firewally. Amazon? Tak určitě. Veřejný cloud? Všechno je možné.

 
 

 

Přehled přínosů SuiteCRM

SuiteCRM poskytuje podnikům oceněnou platformu CRM, která se řadí mezi nejoblíbenější možnosti CRM, které jsou k dispozici, včetně Salesforce, Oracle, SAP a Microsoft Dynamics. Funkce SuiteCRM je vybavena nástroji a funkcemi, které slouží firmám na podnikové úrovni. Velmi jednoduše můžete přizpůsobit konfiguraci SuiteCRM tak, aby vyhovovala vašim obchodním potřebám a požadavkům.

Díky aplikaci SuiteCRM mohou uživatelé vytvářet modely obchodních procesů a vytvářet flexibilní, automatizované akce, které lze kdykoli aktivovat. Uživatelé mohou též vytvářet šablony pro zákaznické nabídky, regulovat a řídit cenové strategie, udržovat obnovu smluv a sledovat postup iniciativ.

SuiteCRM nabízí firemní portály, které umožňují uživatelům poskytovat svým zákazníkům kvalitní a interaktivní podporu. Jakmile je požadavek zaslán, oznámení jsou okamžitě doručena do servisních týmů a zákazníci jsou okamžitě informováni o tom, jak byly problémy vyřešeny.

Jaké problémy dokáže CRM řešit?

Scénář 1: Řízení zákazníků – každý podnik ví, že efektivní řízení zákazníků má za následek vyšší příjmy a vyšší míru návratnosti zákazníků. SuiteCRM vám umožňuje sledovat cestu zákazníka v celém rozsahu od počátečního dotazování až po nákup. Můžete také automatizovat různé upomínky, abyste mohli udržovat kontakt se zákazníkem nebo sledovat různé fáze nákupního procesu. Má též vestavěný modul pro zákaznické služby.

Scénář 2: Externí marketingové aplikace – SuiteCRM má vestavěnou marketingovou funkci, která pomáhá se všemi vašimi marketingovými snahami.Má vlastní kalkulačku pro návratnost investic (ROI) a také důmyslný modul e-mailové kampaně zabudovaný v systému, který vám umožňuje navrhnout, nasadit a sledovat kampaně ze své aplikace CRM .Má také schopnost zachytit informace přímo z předaných formulářů webových stránek a umístit je do CRM, což pomáhá efektivněji spravovat vaše obchodní cíle.

Scénář 3: Řízení financí společnosti – SuiteCRM má všestranný finanční modul, který umožňuje sledovat všechny příchozí a odchozí faktury. Pomáhá vám s řízením finančních služeb společnosti. SuiteCRM pomáhá vytvořit PDF šablony včetně včetně smluvních dokumentů, faktur a nabídek, z nichž všechny mohou být uloženy s každým jednotlivým zákaznickým účtem, což vede k plné životaschopnosti finančního stavu jakéhokoli účtu naráz.

Technické detaili

Podporovaná zařízení

  • Windows
  • Linux
  • Android
  • iPhone/iPad
  • Mac
  • Web-based

Jazyková podpora

  • Angličtina

 


Typy zákazníků

  • Menší Podnikání
  • Velké Podniky
  • Střední Podnikání

Nasazení

  • On Premise
  • Open API

Ocenění a certifikáty kvality

 
 
Close Menu
×
×

Cart

Košík