Podpora

Prodejem produktu pro nás práce pokračuje. Jsme připraveni poskytnout Vám konzultační služby, proškolit Vaše zaměstnance, nabízíme Helpdeskovou podporu.

Nadstavbové úpravy

K produktu SuiteCRM připravíme další nadstavbové integrace s ostatními produkty a zajistíme jejich úpravy na míru.

HelpDesk

Ke každému řešení nabízíme 1st. level support v českém jazyce.

Školení

K produktu SuiteCRM zajistíme školení na míru . Jedná se o uživatelské, administrátorské a vývojářské typy školení a další konzultace.

Service Desk

Žádné telefonáty, sms, ani emaily. Využijte jednoduchý a uživatelsky přehledný online systém Helpdesk. Komunikace v systému je velice snadná. Zadavatel (zákazník) svůj požadavek vytvoří a popíše prostřednictvím jednoduchého rozhraní.

Výhody, které oceníte

Požadavky lze zadat odkudkoliv, kde je k dispozici internetové připojení (PC, notebook, mobilní telefon).

Systém umožňuje vkládání příloh pro ujasnění požadavků a tím jejich rychlejší vyřízení.

Možnost přiřazení priority k požadavkům.

Integrace

zajistíme pro Vás nadstavbové úpravy dle zaměření Vašeho podnikání a vytvoříme řešení, které je integrovatelné s ostatními agendami či systémy.

 

Migrace

Díky vysoké  flexibilitě  řešení lze na SuiteCRM migrovat z Vašeho současného CRM systému jako například Salesforce, Microsoft Dynamics nebo SugarCRM.

 

Firemní systémy: Helios, SAP,  Money S3, Pohoda, Vario, Navision

Internetová úložiště: Google Drive, OneDrive,  Dropbox

Marketinové nástroje:  MailChimp, Mautic

Emaily – Exchange, Gmail, Yahoo, Seznam

Close Menu
×
×

Cart